Vostede está aquí: Inicio > Alumnado > Avaliación por compensación > Avaliacións curriculares (materias sen docencia)

Avaliacións curriculares (materias sen docencia)

A avaliación curricular está pensada para que unha alumna ou alumno, a pesar de terse esforzado, non consegue superar algunha materia para acadar o título, polo que non pode rematar os estudos nun tempo razoable.

Informamos:
Que se non se obtén un resultado positivo na avaliación curricular que se solicita, non se poderá volver a solicitar na mesma materia.
No caso en que se resolva de xeito negativo, poderase recurir diante do Consello de Goberno, que a concederá sempre que se cumplan os seguintes requisitos:

1. Cando a nota media simple do expediente do alumno/a, calculada conforme o DOG do 23 de marzo de 2005, sexa igual ou superior á media da titulación nos últimos tres anos.
  2. Ademáis que non teña aprobada ningunha outra materia por avaliación curricular.

É importante que antes de solicitar a avaliación curricular se revise a nota media do propio expediente.

A decana,
MAR GARCÍA SEÑORÁN