Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV

Listado, titorias e CV

Alfonso Gil, Sonia

Despacho: 2-2-12
Teléfono: 387124
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Enderezo postal na universidade: Campus As Lagoas, s/n, 32004, Ourense
    Titorías 2017-18:
  • 1º Cuadrimestre: Xoves e venres de 11 a 14 horas
  • 2º Cuadrimestre: Martes e venres de 11 a 14 horas

CV Abreviado


Departamento: Psicoloxía Evolutiva e Comunicación
Área: Psicoloxía da Educación
Titulación:
  • Licenciado-a/graduado-a en: Psicopedagoxía
  • Doutor/a en: Europea en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Categoría profesional: Axudante-a Doutor-a
Materias que imparte:
  • Grao E. Infantil

      Materia/s: Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá; Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo.
  • Grao E. Primaria

      Materia/s: Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento.
  • Máster de Dificultades

      Materia/s: Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas; Autorregulación e Dificultades de Aprendizaxe; Traballo Fin de Máster.
  • Máster do Prof. de Secundaria. Esp. CC SS. Humanidades

      Materia/s: Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario; Traballo Fin de Master.
Liñas de investigación:
  • Dificultades de aprendizaxe e procesos cognitivos PASS
  • Expectativas académicas dos estudantes de Ensino Superior


Publicacións máis relevantes:
  • Deaño, M., Alfonso, S.,
  • Deaño, M., Diniz, A., Almeida, L. S., Alfonso, S., Costa, A. R., García-Señorán, …Tellado, F. (2015). Propiedades psicométricas del Cuestionario de Percepciones Académicas para la evaluación de las expectativas de los estudiantes de primer año en Enseñanza Superior. Anales de Psicología, 31(1), 964-973.
  • Gayo E., Deaño, M., Conde, A., Ribeiro, I., Cadime, I.,
  • Ramos, A., Conde, A., Alfonso, S. y Deaño, M. (2014). Prevención del riesgo de dificultad lectora en estudiantes de primer ciclo de Educación Primaria. Aula Abierta, 42(1) 15-21.
  • Alfonso, S., Deaño, M., Almeida, L.S., Conde, A., García-Señorán, M. (2012). Facilitación del conocimiento alfabético en preescolar a través del entrenamiento en codificación, grafomotricidad y lectura. Psicothema, 24 (4), 573-580.
Pertenza a grupos de investigación:
  • HI9

Descargar ficha en PDF

Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV