Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV

Deaño Deaño Manuel

Despacho: 2-B-1
Teléfono: 387179
Enderezo postal na universidade: Facultad de Educación, pabellón 2, planta baja, despacho 1. Campus Ourense
    Titorías 2017-18:
  • 1º Cuadrimestre: Martes y jueves de 10,30 a 13,30
  • 2º Cuadrimestre: Martes y jueves de 10,30 a 13,30

CV Abreviado

Categoría profesional: Catedrático-a de Universidade
Materias que imparte:
  • Grao E. Infantil

Materia/s: Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual; Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo.
  • Grao E. Primaria

Materia/s: Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento.
  • Máster de Dificultades

Materia/s: Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Codificación; Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación; Traballo Fin de Máster.
  • Máster do Prof. de Secundaria. Esp. Orientación Educativa

Materia/s: A Atención á Diversidade e a súa Intervención; Traballo Fin de Master.

Pertenza a grupos de investigación:
  • Grupo HI9

Descargar ficha en PDF