Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV

Despacho: 2-2-13
Teléfono: 988387226
    Titorías 2017-18:
  • 1º Cuadrimestre: Luns (17-19 h); Martes (11-14 h; 16-17 h)
  • 2º Cuadrimestre: Luns (11-14 h; 16-17 h); Xoves (13-14 h; 16-17 h)

CV Abreviado

Departamento: Psicoloxía Evolutiva e Comunicación
Área: Psicoloxía Evolutiva e Educación
Titulación:
  • Licenciado-a/graduado-a en: Psicoloxía
  • Doutor/a en: Psicoloxía
Categoría profesional: Axudante-a Doutor-a
Materias que imparte:
  • Grao E. Infantil

Materia/s: Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá; Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral; Traballo de Fin de Grao; Prácticas externas: Practicum.
  • Grao E. Primaria

Materia/s: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral; Traballo de Fin de Grao; Prácticas externas: Practicum.
  • Máster de Dificultades

Materia/s: Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas; Traballo Fin de Máster.
Liñas de investigación:
  • As dificultades no aprendizaxe: avaliación e intervención
  • Preditores cognitivos e socioafectivos do rendemento académico
  • Procesos cognitivos e función executiva
  • Avaliación e intervención nos trastornos do desenvolvemento
  • Cognición matemática

Publicacións máis relevantes:
  • Iglesias-Sarmiento, V., Deaño, M., Alfonso, S., y Conde, A. (2017). Mathematical learning disabilities and attention deficit and/or hyperactivity disorder: a study of the cognitive processes involved in arithmetic problem solving. Research in Developmental Disabilities, 61C, 44-54.
  • Iglesias-Sarmiento, V. y Deaño, M. (2016). Arithmetical difficulties and low arithmetic achievement: analysis of the underlying cognitive functioning. Spanish Journal of Psychology, 19,1-14.
  • Iglesias-Sarmiento, V., Carriedo, N. y Rodríguez, J.L. (2015). Updating executive function and performance in reading comprehension and problem solving. Anales de Psicología, 31(1), 298-309.
  • Deaño, M., Diniz, A. M., Almeida, L. S., Alfonso, S., Costa, A. R., García-Señorán, M., Conde, A., Araújo, A. M., Iglesias-Sarmiento, V., Gonçalves, P. y Tellado, F. (2015). Propiedades psicométricas del Cuestionario de Percepciones Académicas para la evaluación de las expectativas de los estudiantes de primer año en Enseñanza Superior. Anales de Psicología, 31(1), 280-289.
  • Iglesias-Sarmiento, V. y Deaño, M. (2011). Cognitive processing and mathematical achievement: a study with schoolchildren between fourth and sixth grade of primary education. Journal of Learning Disabilities, 44(6), 570-583.
Pertenza a grupos de investigación:
  • HI9 Universidade de Vigo
Paticipación en proxectos de investigación:
  • Investigador/a Principal. INOU. 2016, Uvigo

Descargar ficha en PDF