Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV

Listado, titorias e CV

Carrera Fernández, Mª Victoria


Despacho: 2-2-7
Teléfono: 988387139
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Enderezo postal na universidade: Facultade de Ciencias da Educación. Despacho: Pavillón 2, andar 2, nº7. Avda. Castelao s/n, 32004, Ourense
Web: webs.uvigo.es/hildegart/
    Titorías 2017-18:
  • 1º Cuadrimestre: Luns de 17:30 a 19:30; Martes de 12:00 a 14:00; e Mércores de 12:00 a 14:00
  • 2º Cuadrimestre: Lunes de 10:30 a 14:30 e de 16:30 a 17:30; Martes de 13:00 a 14:00

CV Abreviado


Departamento: Análise e Intervención Psicosocioeducativa
Área: Teoría e Historia da Educación
Titulación:
  • Licenciado-a/graduado-a en: Psicopedagoxía con Premio Nacional Extraordinario -julio 2005-/ Educación Social
  • Doutor/a en: Ciencias da Educación con Premio Extraordinario (2010)
Categoría profesional: Axudante-a Doutor-a
Materias que imparte:
  • Grao E. Primaria

      Materia/s: Educación: Teoría e historia da educación.
  • Grao E. Social

      Materia/s: Iniciación na práctica profesional; Prácticas externas: Practicum I; Educación intercultural e para a paz; Prácticas externas: Practicum II; Traballo de Fin de Grao.
  • Máster de Adolescencia

      Materia/s: Educación en Valores en Secundaria; Traballo Fin de Máster.
  • Máster de Diversidade

      Materia/s: Da Inxustiza da Desigualdade á Riqueza da Diferenza; Prácticum; Traballo Fin de Máster.
  • Máster do Prof. de Secundaria. Esp. CC SS. Xeografía e Historia

      Materia/s: Sistema Educativo e Educación en Valores; Traballo Fin de Master.
Liñas de investigación:
  • Educación para a igualdade e a promoción da diversidade sexual
  • Convivencia escolar e bullying
  • Educación Intercultural e para Paz
  • Educación sexual
  • Sexualidade e Saúde


Publicacións máis relevantes:
  • Carrera, M.M., Lameiras, M. y Rodríguez, Y. (2016). Performing intelligible genders through violence: bullying as gender practice and heteronormative control. Gender and Education, online first, 1-19. http://dx.doi.org/10.1080/09540253.2016.1203884
  • Carrera, M.V., Lameiras, M., Rodríguez, Y. y Vallejo, P (2014).Spanish adolescents’ attitudes toward transpeople: proposal and validation of a short form of the Genderism and Transphobia Scale. Journal of Sex Research, 51(6), 654-666
  • Carrera, M.V., Lameiras, M., DePalma, R. y Ricoy, R. (2013). Pathologizing gender identity: An analysis of Spanish Law 3/3007 and its implications for diversity. Journal of Gender Studies, 22(2), 206-220.
  • Carrera, M.V., Lameiras, M., Rodríguez, Y. y Vallejo, P. (2013). Bullying among Spanish Secondary Education Students: The role of gender traits, sexism and homophobia. Journal of Interpersonal Violence, 28 (14), 2915-2940.
  • Carrera, M.V., DePalma, R. y Lameiras, M. (2011). Toward a more comprehensive understanding of bullying in school settings. Educational Psychology Review, 23(4), 479-499.
Pertenza a grupos de investigación:
  • PT1
Paticipación en proxectos de investigación:
  • Membro. ESTUDIO DEL MALTRATO ESCOLAR ENTRE IGUALES DESDE LA PERSPECTIVA DE GÉNERO/SEJ2006-06821. 2006-2008, Ministerio de Educación
  • Membro. BULLYING, PODER E IDENTIDAD: UNA PESPECTIVA INTEGRADORA DESDE EL GÉNERO Y LA ETNIA/EDU2012-34920. 2012-2014, Ministerio de Economía e Competitividade
  • Investigador/a Principal. (CIBER)BULLYING, HETERORNORMATIVIDAD Y ETNOCENTRISMO X605 131H 64702. 2016, Universidad de Vigo y Diputación de Ourense
Traballos TFM/DEA:
  • Lara Barreiro Blach . (2011). La Educación Sexual en los centros de secundaria: ¿Una educación para la diversidad?, Director/a: Mª Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9.5
  • Noela Broz Primo. (2012). Tolerancia para convivir: análisis de necesidades del colectivo de menores infractores y propuesta de intervención para la promoción de la igualdad desde la diversidad, Director/a: Mª Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9
  • Genma Domínguez López. (2013). Estereotipos y roles de género en los proyectos vitales de los/as adolescentes de secundaria: continuidades y resistencias analizadas a través de las voces de sus protagonistas, Director/a: Mª Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 8.5
  • Nuria Álvarez Rodríguez. (2014). Hacerse niña, hacerse niño: un estudio sobre los estereotipos y roles de género en educación infantil, Director/a: Mª Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9.3
  • Andrea Fidalgo Reyes . (2015). Percepciones y actitudes de menores institucionalizados/as y sus educadoras hacia el clima relacional y el maltrato entre iguales, Director/a: María Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9.5
  • Lucía Pedrido Rodríguez . (2015). Conocimientos y actitudes hacia la sexualidad y la educación sexual: un análisis a través de las voces del alumnado con diversidad funcional intelectual y sus docentes, Director/a: María Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9.5
  • Sabela Bará Louro. (2016). Achega ás actitudes do profesorado cara a educación en igualdade de xénero, Director/a: María Victoria Carrera Fernández, Vigo, Calificación: 9.2
  • Bruna Daniela Costa Sousa . (2015). Expetativa dos e das adolescentes relativas ao futuro: Influencia dos estereótipos de género , Director/a: María Victoria Carrera Fernández, Universidade do Minho, Instituto de Educacao, Portugal, Calificación: 9
  • João Manuel Varela Rocha . (2016). Estereótipos, atitudes e papéis de género em crianças de idade pré-escolar , Director/a: María Victoria Carrera Fernández, Universidade do Minho, Instituto de Educacao, Portugal, Calificación: 9
Teses actualmente matriculadas en programas de doutoramento:
  • Nuria Álvarez Rodríguez. De los cuerpos nacidos a los géneros construídos: estereotipos de género y actitudes hacia la diversidad sexual en alumnado de educación infantill. Director/a: Mª Victoria Carrera Fernández, Vigo
  • Estefanía Estévez Cacheiro . Recursos públicos frente ás demandas de promoción da autonomía persoal das persoas con diversidade funcional cognitiva e intelectual. Director/a: María Victoria Carrera Fernández/Xosé Manuel Cid Fernández, Vigo
  • Raquel Rey Vilas. Educación e posta en valor do Patrimonio inmaterial galego-portugués. Unha análise histórica da contribución de Ponte… nas Ondas!. Director/a: María Victoria Carrera Fernández/Xosé Manuel Cid Fernández, Vigo

Descargar ficha en PDF

Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV