Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV

Listado, titorias e CV

Ojea Rúa, Manuel


Despacho: 2-baixo-29
Teléfono: 387229
Email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.
Enderezo postal na universidade: Facultade de Ciencias da Educación, edif. 2, baixo, despacho 29 (32004- Ourense)
Web: http://manuelojea.blogspot.com.es/
    Titorías 2017-18:
  • 1º Cuadrimestre: MARTES 16:30-18:30/ XOVES 17:30-19:30
  • 2º Cuadrimestre: MARTES 16:30-19:00/ MÉRCORES 18:00-19:30

CV Abreviado


Departamento: Análise e Intervención Psicosocieducativa
Área: Teoría e Historia da Educación
Titulación:
  • Licenciado-a/graduado-a en: Licenciado en Psicoloxía; Licenciado en Psicopedagoxía
  • Doutor/a en: Doutor en Psicopedagoxía
Categoría profesional: Asociado-a
Materias que imparte:
  • Grao E. Social

      Materia/s: Educación: Educación permanente; Intervención socioeducativa no ámbito familiar; Prácticas externas: Practicum II; Traballo de Fin de Grao.
  • Máster de Adolescencia

      Materia/s: Aspectos Psicopedagóxicos da Educación Secundaria; Orientación e Resposta a Estudantes con Necesidades Educativas Especiais; Traballo Fin de Máster.
  • Máster de Diversidade

      Materia/s: Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas; Prácticum; Traballo Fin de Máster.
  • Máster do Prof. de Secundaria. Esp. Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía

      Materia/s: Prácticas Externas; Traballo Fin de Master.
Liñas de investigación:
  • Trastornos del Espectro Autista
  • Necesidades Educativas Especiales
  • Orientación Educativa


Publicacións máis relevantes:
  • Ojea, M. (2016). Predictability of psychological variables related to user satisfaction level when including students with Asperger Syndrome at university. Comprehensive Psychology, 5, 1-10.
  • Ojea, M. (2016). The Learning of Conceptual Categories for Students with Level 1 Autism Spectrum Disorder. Journal of Intellectual Disability- Diagnosis and Treatment, 4(2), 129- 139.
  • Ojea, M. (2016). Autistic Spectrum Disorder: The Development of Semantical Memory by Means of the Creation of Cognitive Nodes. American International Journal of Social Science, 5(3), 48-58.
  • Ojea, M. (2017). Contributions of neurological psychology and social theory to facilitate the learning of children with autistic spectrum disorders a specific program of development of conceptual categories. International Journal of Developmental Disabilites, 63(3), 1- 8.
  • Ojea, M. (2017). Development of gestalt perceptive integration skills of students with autism spectrum disorders. Wulfenia Journal, 24(6), 26-46.
Pertenza a grupos de investigación:
  • PS1
Paticipación en proxectos de investigación:
  • Membro. Evaluación y Análisis Experimental de los Criterios para la Selección e Inclusión de los Niños en Aulas de Apoyo de los Centros Públicos de E.G.B. de Galicia. 1986-1988, Universidade da Coruña- Xunta de Galicia
  • Investigador/a Principal. Seguimiento del Proceso de Escolarización y Atención Psicoeducativa de un Estudiante con Síndrome de Asperger en la Enseñanza Universitaria. 2004-2007, Universidade de Vigo
  • Investigador/a Principal. Proyecto Piloto de Adaptación al Espacio Europeo de Educación Superior. 2005-2006, Universidade de Vigo
  • Membro. Los Servicios de Apoyo como Facilitadores de la Respuesta a la Diversidad en los Centros Escolares Gallegos. 2005-2007, Universidade de Vigo- Xunta de Galicia
  • Membro. Contratos Programa con Grupos de Investigación Consolidados. 2009-2010, Universidade de Vigo
Teses dirixidas:
  • Alberto Pérez Rodríguez. (2014). Inserción sociolaboral do alumnado con necesidades educativas especiais. Director/a: Manuel Ojea Rúa, Universidade de Vigo, Calificación: Sobresaínte
  • Nuria Diéguez García. (2014). Síndrome de Asperger:dimensiones organizativas y metodológicas en la unviersidad. Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Sobresaínte Cum Laude
Traballos TFM/DEA:
  • Noemi Pardo Baldonedo. (2014). Inclusión de Estudiantes con TEA en un Centro de Educación Secundaria, Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Notable: 8,5
  • María del Cielo Marcos Gómez. (2014). Las Artes Plásticas como Medio de Expresión de las Personas con TEA, Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Sobresaínte: 9,5
  • Carlos Yáñez Grande. (2014). Integración Escolar de un Alumno con Autismo a través del Juego, Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Notable: 8
  • María Torrado Pousa. (2014). Estudio Comparativo de Variables Comunicativo- Lingüísticas en niños y niñas con TEA, Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Sobresaínte: 9,5
  • Andrea Castro Filgueira. (2014). Soy Especial: Programa de Intervención con Alumn@s con TEA, Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo, Calificación: Notable: 8
  • Anxo Collazo Plaza. (2015). Mi barrio, readaptación de material didáctico para estudiantes con trastornos del espectro autista, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Notable
  • Lucía Soto Escariz. (2015). Inclusión de estudiantes con trastornos del espectro autista en la Educación Superior, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Sobresaínte
  • Minia Abelleira Durán. (2015). Reducción de conductas sociales inapropiadas con historias sociales en un adolescente con trastornos del espectro del autismo. Estudio experimental de un caso, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Sobresaínte
  • Alba María García Sánchez. (2016). Desarrollo de habilidades sociales en niños con trastorno del espectro autista de alto funcionamiento, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Sobresaínte
  • Aldina Ferreira Fernández. (2016). Programa de apoyo conductual positivo para reducir conductas en un niño con trastorno del espectro autista , Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Notable
  • Ariadna González Otero. (2016). Desarrollo de un programa interactivo cognitivo- motor en personas con trastorno del espectro autista en base al uso de scripts, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Sobresaínte
  • Lara Solla Lago. (2017). Trastorno del espectro autista de nivel 3: un estudio de caso, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Notable
  • Sandra Diz García. (2017). Beneficios da intervención educativa en diversas habilidades, a través dun programa ad hoc en nenos e nenas con trastorno do espectro autista, Director/a: Manuel Ojea, Vigo, Calificación: Notable
Teses actualmente matriculadas en programas de doutoramento:
  • Paula Carreiro Prieto. Análisis y mejora de la situación de bulling en relación con el alumnado con autismo de alto funcionamiento y síndrome de Asperger. Diseño, elaboración e implementación de un programa de intervención educativo. Director/a: Manuel Ojea Rúa- Antonio González Fernández, Vigo
  • Lorena Asensio Rodríguez. Deseño, implementación e avaliación do proceso de ensinanza- aprendizaxe de estudantes con Síndrome de Asperger na Educación Superior. Director/a: Manuel Ojea Rúa, Vigo
  • María del Cielo Marcos Gómez. Las artes plásticas como medio de expresión en personas con trastorno del espectro autista. Director/a: Manuel Ojea- Mar García Señorán, Vigo

Descargar ficha en PDF

Vostede está aquí: Inicio > Profesorado > Profesorado > Listado, titorias e CV